StandardoweEdytuj

Ikona Nazwa Polska Zasięg Wymagany poziom Opis
Cc1
Buy Cobi! Kupujcie Cobi! Niski 1 Ta magiczna aura powoduje u celu chęć kupowania klocków Cobi.
Fakingcure
Fisting Technika Palcóweczki Wręcz 2 Wtykasz palec wrogu w odbyt, obniżając Ucieczka o 10 stopni.
Cc2
Disguise Przebranie Self only 2 Przemieniasz się w sprzedawcę klocków przez co możesz podkraść się do dziecka.
Cross2
Cobi Grunwald Cobi Grunwald Wysoki 3 Wypuszcza miecz-bumerang raniący dotkliwie wroga, może obciąć mu wszystkie kończyny.
Spell Nature Slow
Hymen Błona dziewicza Self only 3 Znacznie zwiększa Ucieczka użytkownika na kilka minut, tworząc błonę śluzową na odbycie, cewce moczowej/pochwie i ustach.
Prayer1
Power Fisting Atomowa Palcówka Wręcz 4 Wypuszcza z rąk samonaprowadzalne paluszki stworzone z czystej elektryczności które wlatują wrogowi do wszystkich otworów, zabijając na miejscu.
Homily
Brain Leech Wysysacz energii Wysoki 5 Pochłaniasz energię z wrogich układów nerwowych, i strzelasz nią we wroga.
Rampage
Roast Roast Niski 5 Pochłaniasz całe ciepło z ciał pobliskich wrogów a następnie strzelasz za jego pomocą hadoukena.
Painsuppression
Maso Commando Komandos Maso Self only 6 Przez minutę ataki zamiast zadawać ci obrażenia leczą.
Painsuppression
Sado Commando Komandos Sado Self only 6 Przez minutę zadawanie wrogom bólu leczy.
Healthfunnel
Pedophilia Pedofilia Niski 7 Twój penis przyciąga jak magnes najbliższe tobie osoby w wieku poniżej 12 lat.
Sensegeis
Childcatcher Dzieciołap Bardzo wysoki 10 Wykrywa dzieci w wieku poniżej 12 lat w promieniu kilku kilometrów, zaznaczając je na duchowej mapie świata.
Inflicthiv
Anal Crunch Zgniot Kruchości Niski 10 Boleśnie usuwa Kruchości najbliższych wrogów.
Gonnorhea
Bowel Vacuum Wypadnięcie Niski 10 Ta magiczna aura powoduje u każdego kto się zbliży wypadnięcie jelita grubego.
Cc1
Rape Money Gwałtopieniądze Niski 10 Powoduje iż zgwałceni wrogowie wypróżniają się intensywnie pieniędzmi.
Fakingcure
Jammer Odbytowy Slammer Bardzo wysoki 12 Wypuszcza samonaprowadzalną pięść, która goni wrogów i wlatuje do ich odbytów.
Homily
Marcin Generator Generator Serca Wysoki 14 Wyrywa wrogom serca które to otrzymujesz w zamian ty jako życiową energię.
Painsuppression
Wrath Gńef Self only 20 Przez minutę jesteś podpalony, zadajesz wrogom obrażenia poprzez sam dotyk, biegasz szybciej i potrafisz strzelać z oczu laserem.
Cross2
Violent Video Games Te Brutalne Gry N/A 22 Przyzywa wściekłego kamerzystę TVN który atakuje wroga, starając się nagrać wnętrze jego odbytu do czasu aż nie zginie.
Spell Nature Slow
Chasity Belt Pas Cnoty Self only 24 Pozbawia możliwości gwałcenia, ale zwiększa zadawane obrażenia. Działa przez kilka minut.
Homily
Cobi Cannons Działa Cobi Wysoki 24 Pochłaniasz wrogów do pudełka po Cobi które to po pochłonięciu 10 wrogów zmienia się w działo Bofors lub Schneider które to strzela we wrogów.
Rampage
Anti Cobi Anty Cobi N/A 30 Pozwala na zmienienie jednego (1) dziecka w wieku do 16 lat poprzez gwałt w członka armii Anty-Cobi, zombie które będzie atakowało wszystko (w tym też ciebie, ale i wrogów). Podczas gwałcenia dziecka należy się schować, aby nikt cię nie zabił.
Cc2
Bishop Biskup Self only 35 Pozwala na przebranie się za księdza na parę minut.
Soulmanagement
Papa Sociong Mały Powstaniec Self only 36 Po zgwałceniu dziecka w wieku do 16 lat powstaje ono jako uzbrojony zombie POWSTANIEC walczący po twojej stronie który ginie po jakimś czasie. Siła zależy od wieku.
Sensegeis
Summon Demon Przywołanie Żołnierza Wyklętego N/A 40 Przyzywa Żołnierza Wyklętego-zombie który goni dzieci i ludzi z karabinem PPSZ a potem wysadza sam siebie. Przydatny na grupy wrogów.
Healthfunnel
Necrophilia Nekrofilia Self only 42 Pozwala na zyskiwanie życia z gwałcenia zwłok i niweluje działania trupiego jadu. Efekt parominutowy.
Prayer1
Gamma Fisting Gamma Pięść Wręcz 50 Pozwala na jednorazowe uderzenie z siłą pędzącego pociągu, zabijając większość ludzi na miejscu.
Spell Nature Slow
Roast Belt Pas Roastu Self only 54 Gwałcenie wrogów zmienia ich w cebule. Działa przez kilka minut.
Demonicprotection
Summon Violators Przyzwanie Violatorów N/A 60 Przyzywa cztery małe Violatory które zabijają i gwałcą wrogów.
Fakingcure
Gayboy Fist Potężna Gejpięść Bardzo wysoki 65 Wypuszcza samonaprowadzalną pięść ujeżdżaną przez małego geja który wpada na najbliższego wroga i zasiada w jego odbycie, podczas gdy pięść eksploduje na odłamki.
Prayer1
Banana Splitboat Bananowa Motoruwka N/A 70 Przyzywa Bananową Motoruwkę.
Prayer1
Ssuck Zasys Średni 78 Obniża Ucieczka pobliskich wrogów.
Cheapshot
Butt Eye Kakaowe Oko Self only 82 Twoje oko wylatuje z oczodołu, i zaczyna strzelać laserami w najbliższych wrogów, podążając za tobą.
Spell Holy SymbolOfHope
Mimmi Mamma Mimmi Mamma Bardzo wysoki 90 Ryk Mimmi Mamma (1000 decybeli!) miażdży kości wrogów.
Domination
Posession Opętanie Niski 95 Pozwala na zmianę w ducha i opętanie wroga.
Cici
Dinner with Hannibal Kolacja z Hannibalem Niski 95 Zmienia wroga w mięso.
Trackatheists
Butt Demon Odbyt Demon Niski 96 Z odbytu wroga wylatuje demon.
Chastise
POWER PAŁA Wysoki 99 Z nieba spada mięso które zgniata wrogów.
Spell Shadow Shadowfiend
POWER II PAŁAAAAA Wysoki 100 Sprawia iż możesz używać wszystkich umiejętności na raz, a także je łączyć w kombosy, rzucając kilka na raz.

UsprawnieniaEdytuj

Te moce są pasywne, można je umieścić w dwóch slotach w swoim odbycie i modyfikują one zdolności oraz statystyki.

Ikona Nazwa Polska Działanie
Ognisty demon
Butt plug Analne wzmocnienie Zwiększa obronę i Ucieczka, sprawia iż moce Błona Dziewicza, Pasa Cnoty i Pasa Roastu działają o 20% dłużej.
Rozzarzona skora
Armor Zbroja Zwiększa obronę i Ucieczka.
Lodowa flara
Snowy Rapist Atak Eskimosa Gwałtosa Zgwałcenie wroga ma 50% szans na jego zamrożenie.
Lodowe ciernie
Icy Thorn Lodowe Kolce Zwiększa obrażenia zadawane mocami Pedofilia, Nekrofilia, Dzieciołap. 50% szansy na zabicie wroga po zgwałceniu.
Odepchniecie magii
Westboro Aura Aura Terlikowskiego Nie można gwałcić wrogów ani używać mocy z tym związanych. W zamian gracz zadaje o 20% większe obrażenia.
Zabojcze wlocznie
Genital Warts Syfy Gwałcenie wrogów ich zatruwa, Nekrofilia zmienia ciała w pieniądze.
Czujnosc bojowa
Hannibal Army Armia Hannibala Zwiększa atak o 20%.